söndag 8 februari 2009

Sexscener med Rosing visas igen!

Expressen, en av mina favorittidningar, skriver om att Linda Rosings klassiska sexscener från Big Brother kommer att visas i repris igen i Kanal 5.

Detta är stort, riktigt stort! Jag vet att många med mig kommer att sitta klistrade vid TV-rutan och minnas gamla tider. Detta är TV-historia som vi kommer att få ta del av ännu en gång, tack Kanal 5!

Jag tycker att Linda gjorde något stort för kvinnorna genom att visa att hon som kvinna så öppet vågar bejaka sin sexualitet, och som man vill jag ju gärna att hon gör det igen. Det vill ju alla män. Som en representant för hela det manliga släktet så uppmanar jag härmed Linda Rosing till att göra om något liknande igen. Linda du är allas vår favorit! Vi hoppas på mer utmanande stunder med dig, du förgyller världen med din vackra uppenbarelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar