onsdag 18 februari 2009

Aftonxpressens Le Sabre är Blondinbella-expert?

På Expressens hemsida kan man göra ett oerhört avancerat test som visar hur mycket man vet om Blondinbella. Ärlig som jag är måste jag erkänna att jag knappt vet något om henne men hon ser lite frånvarande ut i blicken, vilket jag gillar, därför är hon min idol på något sätt.

Det visade sig dock att jag och Blondinbella måste ha någon form av telepatisk kontakt. Det är nämligen så att jag fick nio av tolv möjliga rätt i detta oerhört svåra test där man kan välja mellan två alternativ för att svara rätt. Det strålande resultatet trots bristande kunskap är ännu ett bevis på att Aftonxpressens arbetsmetod är ett vinnande koncept; vi fantiserar lite och hoppas på det bästa, för det mesta funkar det tillräckligt bra!

1 kommentar: